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Elgoibarklikek herriko saltokietako elikagaien salmenta bultzatuko du Whatsapp bidez, janarien xahutzea ekidinez

 

  • Ekimen berria urrian jarriko da abian, elikagai-denda gutxi batzuekin, proba formatuan. Izena emateko epea irailaren 26ra arte egongo da zabalik: info@elgoibarklik.eus edo 688 823 944.
  • Ane Beitia, Elgoibarko alkatea: “helburua elikadura alferrik galtzea saihestea eta merkataritza iraunkorragoa bultzatzea da, aldi berean, saltokiei zein bezeroei komunikazio eta negozio bide berriak ematea”.

Elgoibarko Udalak, Elgoibarklik plataformaren bidez, eta Dendartean elkartearekin lankidetzan, bultzada berri bat emango dio tokiko saltokiaren salmenta digitalari, Whatsapp kanala abian jarriz, elikagaiak online saltzeko. Era berean, elikadura alferrik ez galtzeko neurriak hartuko dira, Too Good To Go mugimendura atxikiz, munduan elikagaiak alferrik galtzearen aurka borrokatzen duen app handiena.

Ekimen berria urrian jarriko da abian Elgoibarko elikadura denda txiki batzuekin, proba formatuan. 10 saltokik parte hartu ahal izango dute fase pilotu honetan, Elgoibarklikera atxikitako saltokiek zein parte-hartzaile berriek. Izena emateko epea irailaren 26ra arte egongo da zabalik (26a barne), eta info@elgoibarklik.eus helbidean edo 688 823 944 telefonora deituta egin ahal izango da.

Elgoibarkliketik prestakuntza espezifikoa eskainiko zaie saltokiei Whatsapp Business eta Too Good To Go aplikazioei buruz, eta laguntza zerbitzua ezartzeko eta martxan jartzeko prozesu osoan. Gainera, Elgoibarklik plataformako saltokien negozio-bide berria sustatzeko marketin-kanpaina bat garatuko da.

Ane Beitia Elgoibarko alkateak zehaztu duenez, “helburua elikagaiak alferrik galtzea saihestea eta merkataritza iraunkorragoa bultzatzea da, era berean, saltokiei zein bezeroei komunikazio- eta negozio-bide berriak ematea. Ekimen berritzailea da, eta, gainera, etorkizunean izango den Elikagaien Galeren eta Xahutzearen Prebentzioari buruzko Legeari aurrea hartzen dio. Lege horrek aldaketak arautuko ditu arlo horretan.

Elgoibarklik impulsará la venta de alimentos del comercio local vía Whatsapp evitando el desperdicio alimentario

  • La nueva iniciativa se pondrá en marcha en octubre con un grupo reducido de comercios de alimentación en formato de prueba. La fase de inscripción estará abierta hasta el 26 de septiembre: info@elgoibarklik.eus o 688 823 944.
  • Ane Beitia, alcaldesa de Elgoibar: “el objetivo es evitar el desperdicio alimentario e impulsar un comercio más sostenible, dando, a su vez, nuevas vías de comunicación y negocio tanto a los comercios como a la clientela”.

 

El Ayuntamiento de Elgoibar, a través de la plataforma Elgoibarklik, y en colaboración con la asociación Dendartean, da un nuevo impulso a la venta digital del comercio local con la puesta en marcha del canal Whatsapp para la venta online de productos de alimentación. A su vez, se refuerza en contra del desperdicio alimentario con la adhesión de forma paralela al movimiento Too Good To Go, la mayor la mayor app que lucha contra el desperdicio de alimentos en el mundo.

La nueva iniciativa se pondrá en marcha en octubre con un grupo reducido de comercios de alimentación de Elgoibar en formato de prueba. Serán 10 los comercios que podrán participar en esta fase piloto, tanto comercios ya adheridos a Elgoibarklik como nuevos participantes. La fase de inscripción estará abierta hasta el 26 de septiembre (inclusive) y se podrá realizar a través del email info@elgoibarklik.eus o llamando al teléfono 688 823 944.

Desde Elgoibarklik se ofrecerá formación específica a los comercios sobre el Whatsapp Business y Too Good To Go y acompañamiento en todo el proceso de implantación y puesta en marcha del servicio. Además, se desarrollará una campaña de marketing para impulsar la nueva vía de negocio de los comercios de la plataforma Elgoibarklik.

Tal y como ha detallado Ane Beitia, alcaldesa de Elgoibar, “el objetivo es evitar el desperdicio alimentario e impulsar un comercio más sostenible, dando, a su vez, nuevas vías de comunicación y negocio tanto a los comercios como a la clientela.  Es una iniciativa novedosa que, además, se anticipa a la futura Ley de Prevención de las Perdidas y el Desperdicio Alimentario, que regulará cambios en esta materia”.

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