32368403_803382813199145_8444495037873520640_o

504 parte-hartzaile Elgoibarklik-eko Bizi-Bizixa 60 erosketa-bonuen hiru zozketetan

  •  Lehen zozketan 187 pertsonek hartu zuten parte, 145ek bigarrengoan, eta 172k hirugarrenean. Astero 30 euroko 20 bonu zozketatu dira, kanpaina osoan 60 bonu.
  • Udalak adierazi duenez, ekimen honen helburua Elgoibarklik.eus plataforma eta sare sozialak ezagutaraztea da, erabilera handiagoa lortzeko eta, horrela, Elgoibarko negozioetan kontsumoa bultzatzeko, tokiko hiri-ekonomia bultzatuz.

 

Elgoibarko Udalak, Txankakua Elgoibarko Merkatariak elkartearekin batera, Elgoibar Bizi-Bizixa erosketa-bonuen zozketak burutu ditu uztailean zehar www.elgoibarklik.eus online erosketa plataformaren eta sare sozialen bidez.

Uztailaren 7, 14 eta 21ean, astero, 30 euroko 20 bonu zozketatu dira, kanpaina osoan 60 bonu.

Jada burutu dira bigarren eta hirugarren zozketak, 145 eta 172 parte-hartzailerekin, hurrenez-hurren (187 pertsonek hartu zuten parte lehen zozketan), eta honakoak dira saridunak:

Sare sozialetako bonoak:

2.  Zozketa

  • Leire Leibar
  • Toni Muñoz
  • Ariane Rascon
  • Maria Perez
  • Mirari Arrizabalaga

3. Zozketa

  • Iratxe balada
  • Arantxa Cebrian Fuente
  • Izaskun83
  • Emma Camarzana
  • Ana Perez

 

www.elgoibarklik.eus -en iruzkinak:

2. Zozketa

  • Marta
  • Julen Otaegi
  • Onintza Etxeberria
  • Maria Bernarda
  • Fernando Montero

3. Zozketa

  • Denis Saiz
  • Cristina Montero
  • June Odriozola
  • Jesus Azpiazu
  • Nekane Lejardi

 

Erosketak ONLINE www.elgoibarklik.eus:

  1. zozketa

1 erosketa

2 erosketa

3 erosketa

Maider Insausti Prieto

Ingrid Vidal Lopez

Leire Jauregui Soraluce

Denda: TXILLARRE

Denda: FARMAZABAL

Denda: TXILLARRE

  1. zozketa

1 erosketa

2 erosketa

3 erosketa

4 erosketa

Maider Insausti Prieto

Leyre Korta Garciarena

Cristina Montero García

Nekane Azpiazu Lejardi

Denda: TXILLARRE

Denda: PITXINTXU

Denda: TXILLARRE

Denda: TXILLARRE

 

Udalak adierazi duenez, ekimen honen helburua www.Elgoibarklik.eus plataforma eta sare sozialak ezagutaraztea da, erabilera handiagoa lortzeko eta, horrela, Elgoibarko negozioetan kontsumoa bultzatzeko, tokiko hiri-ekonomia bultzatuz.

 


 

  • En el primer sorteo participaron 187 personas, 145 en el segundo y 172 en el tercero. Se han sorteado 20 bonos de 30 euros semanales, 60 bonos durante toda la campaña.
  • El Ayuntamiento señala que el objetivo de esta iniciativa ha sido dar a conocer la plataforma elgoibarklik.eus y sus redes sociales para conseguir un mayor uso y así impulsar el consumo en los negocios de Elgoibar, impulsando la economía urbana local.

 

El Ayuntamiento de Elgoibar, junto con la asociación de comerciantes Txankakua, ha llevado a cabo durante el mes de julio una campaña de sorteos de bonos de compra Elgoibar Bizi-Bizixa a través de la plataforma de compra online www.elgoibarklik.eus y sus redes sociales.

Los días 7, 14 y 21 de julio se han sorteado 20 bonos semanales de 30 euros, 60 bonos para toda la campaña.

Ya se han realizado el segundo y tercer sorteo, con 145 y 172 participantes, respectivamente (187 personas participaron en el primer sorteo), y los agraciados son:

Bonos en redes sociales:

2º sorteo

  • Leire Leibar
  • Toni Muñoz
  • Ariane Rascón
  • María Pérez
  • Mirari Arrizabalaga

3er sorteo

  • Iratxe Balada
  • Arantxa Cebrián Fuente
  • Izaskun 83
  • Emma Camarzana
  • Ana Pérez

 

Comentarios de www.elgoibarklik.eus:

2º sorteo

  • Marta
  • Julen Otaegi
  • Onintza Etxeberria
  • Maria Bernarda
  • Fernando Montero

3er sorteo

  • Denis Saiz
  • Cristina Montero
  • June Odriozola
  • Jesús Azpiazu
  • Nekane Lejardi

 

Compras ONLINE www.elgoibarklik.eus:

2º sorteo

1 erosketa

2 erosketa

3 erosketa

Maider Insausti Prieto

Ingrid Vidal Lopez

Leire Jauregui Soraluce

Denda: TXILLARRE

Denda: FARMAZABAL

Denda: TXILLARRE

3er sorteo

1 erosketa

2 erosketa

3 erosketa

4 erosketa

Maider Insausti Prieto

Leyre Korta Garciarena

Cristina Montero García

Nekane Azpiazu Lejardi

Denda: TXILLARRE

Denda: PITXINTXU

Denda: TXILLARRE

Denda: TXILLARRE

 

El Ayuntamiento señala que el objetivo de esta iniciativa ha sido dar a conocer la plataforma www.elgoibarklik.eus y sus redes sociales para conseguir un mayor uso y así impulsar el consumo en los negocios de Elgoibar, impulsando la economía urbana local.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email